PSİKİYATRİST

Sigarayı Bırakmaya Hazır Mısınız?

Siz de sigarayı bırakmak istiyorsanız, zararları ile ilgili söylenenlere kulaklarınızı tıkamaktan sıkıldıysanız, sigarayı kolayca bırakmak için hazırsınız demektir.

v Yüz güldürücü sonuçları ve rezonans seanslarındaki başarı oranları ile ezber bozan sonuçlar Bu yöntem yüz binlerce kişiye bağımlılıklarından kurtulma konusunda yardımcı oldu, olmaya da devam ediyor.

v Rezonans terapilerinde, genel olarak nikotin bağımlılığı arttıkça terapinin tetiklediği temizlenme eetkinliğin artacağını söyleyebilir.

v Uzun yıllardır sigara kullanan kişilerde, fiziksel bağımlılığın fazla olduğu durumlarda sigara bırakma terapilerinin etkinliğinin daha yüksek olduğu gözlenmiştir.

v Rezonans ile sigara bırakma terapilerinin bir diğer belirgin etkisi ise stres düzeyini azaltmasıdır. Biorezonans ile sigara bırakma terapilerinde genellikle 3 günlük bir adaptasyon süresi gereklidir. Yani 3 günden sonra kişide fiziksel bir nikotin talebi olmaması beklenir. Bu sebepten nikotin krizleri yaşanmaz

v Sigara bırakma terapileri, kalp pili bulunanlar ve hamileler dışında herkese uygulanabilir.

 

BEYİNDE DEĞİL BEDENDE VE NASIL?

  1. Sigarayı bırakmak için en önemli basamak bedeninizin nikotin istediğini durdurmak olacaktır.

v Rezonans terapilerinden sonra fiziksel bağımlılığa bağlı nikotin yoksunluğunu bedeniniz hissetmez.

v Terapi sonrasında vücut nikotini unutmaktadır.

v Terapinin hemen sonrasında eski alışkanlıkla kişi sigara içmeye kalksa bile vücut sigara dumanından rahatsız olmaya başlar ve kişi sigaradan aldığı tadı ve keyfi alamamaya başlar.

v Sigara içmek anlamını yitirir ve kişide bulunan fiziksel istek ortadan kalkar.

 

SİGARAYI NE ZAMAN BIRAKMALIYIM?

  1. Sigarayı bırakmak istiyorsunuz fakat bırakırken yaşayacağınız olumsuzluklar yüzünden sigaranın zararları ile ilgili her şeyi görmezden, duymazdan mı geliyorsunuz?

v Yeterince sigara içtiğinizi artık bırakmanın iyi olacağını mı düşünüyorsunuz?

v Sigara içtiğiniz için kendinizi kötü hissetmeye mi başladınız?

v Sigarayı bırakmaya karar verdiniz ama yardıma mı ihtiyacınız var?

  1. Sigarayı kolay bırakmak mümkün olsa yine sigara içer misiniz?

SİGARAYI BIRAKMAK İÇİN HEMEN ŞİMDİ HAREKETE GEÇİN...

  1. Nikotine bağlı yoksunluk krizi yaşamadan sigara bağımlılığından kurtulabilirsiniz

v Yarını bekleyerek bedeninize bir gün daha zarar vermeyin.

  1. En iyi zaman şimdiki zaman…

 

SİGARA BIRAKMA SEANSI ÖNCESİ SON SİGARANIZI İÇİYORSUNUZ…

  1. Biofrekans ile sigara bırakma yönteminin uygulanabilmesi için kişinin sigarayı bırakmaya kesin karar ermiş olması gerekir.

v Kullanılan frekanslar sigaranız içindeki 4000 kadar ayrı maddeden kaynaklanan karışık paterndeki elektromanyetik frekanslardır.

v Amaç vücudunuzda bu frekansların ortadan kaldırılmasıdır.

v Yapılan işlem alınan tüm frekansların tam ters çevrilmesi ve bu yeni yaratılan frekans paterninin vücuda verilmesidir.

v Kişi işlem sırasında genellikle bir şey hissetmez.

v İşlem sonunda sigara içindeki zehirli maddeler ve nikotinin vücudunuzla bağlantısı koparılmıştır, nikotin ve bu toksinler vücudunuzdan hızla atılmaya başlamıştır.

  1. Sigaranın içindeki zehirli maddelere artık ücudun toleransı yoktur. Sistemin normal işleyişini korumak için nikotine olan ihtiyacı ortadan kalkmıştır.

SİGARAYI KOLAY BIRAKMAK İÇİN BİLMENİZ GEREKEN ÖNEMLİ KONULAR…

SİGARA İSTEĞİ…

  1. Beynin nikotine fiziksel, kimyasal e psikolojik olarak bağımlı hale geldikten sonra nikotin alımına son verilmesinin beyinde meydana getirdiği birtakım sıkıntılara pratik bir çözüm önerisinden başka bir şey değildir.

v Sigara isteği zihnin bir dayatması olduğundan ve insan da istediği takdirde zihnini kontrol edebildiğinden, sigara isteğini kolayca kontrol altına alabilirsiniz.

v Bunun için tek bir şart vardır: sigara içmemeye kararlı olmayı sürdürmek.

v Bunun kolay veya zor olması tamamen size bağlıdır.

v Hiç sigara içmeyen kişilerde vücut herhangi bir sıkıntı anında onunla baş edebilmek için hormonlar salgılar.

v Ancak sigara kullanan kişilerde nikotin bu hormonları tembelleştirdiğinden, sigara içilmeden bu hormonlar salgılanmıyor.

v Sistem kişiyi nikotinsizlik durumuna adapte ediyor ve uygulamadan sonra kişiler canlı, enerjik, zinde ve mutlu hissediyorlar.

v Hastaların çoğu tek seanslık uygulama ile stres, sıkıntı, sinirlilik, konsantrasyon problemi gibi yoksunluk belirtilerini yaşamadan sigarayı rahatlıkla bırakabilirler.

v Beynin nikotinsizlik durumuna fizyolojik adaptasyonu yaklaşık 15 gün sürer.

v Beyin 15 gün içinde nikotinden önceki fiziksel yapısına döner ve nikotine fiziksel bağımlılık sona erer.

v Beyindeki fiziksel değişimin meydana getirdiği sıkıntılara çözüm olarak zihnimiz nikotin talep etmeye son verir.

v Terapi sonrası ENDORFİN, SEROTONİN gibi hormonları salgılanır, endorfini üç güne kadar artarak, 15 güne kadar da azalarak salgılamaya devam eder.

  1. Bu süreçte hastada oluşabilecek yoksunluk sendromları (sinirlilik, konsantrasyon problemi, mutsuzluk, baş ağrısı s.) mutluluk hormonları ile kolayca atlatılmış olur.

SİGARAYI ARTIK BÜNYENİZ KABUL ETMEYECEK

  1. Rezonans terapisi sonrası, sigaranın içindeki toksik maddelere karşı ücutta bir detoksifikasyon (temizlenme) başlayacağı için hemen su içmeye başlamak gerekmektedir.

v Çünkü sigaraya ait ve dokularınızda yerleşmiş olan toksinlerin vücutla kurmuş olduğu elektromanyetik bağ, rezonans terapisi ile kırılmıştır ve bu toksinler olabilecek her yolla vücuttan atılmaya çalışılır.

v Bol su içme gerekliliği, bu temizlenme işlemini böbrekler yoluyla hızlandırmak içindir.

v Seans sonrası ilk iki gün temizlenmenin en zorlu olduğu dönemdir.

v Seans sonrasında yorgunluk ve olabilecek hafif bulantıların sebebi de vücuttan atılmaya çalışılan bu toksinlerdir.

v Bu günlerde alkol alınmaması, düzenli kullandığınız ilaçlar dışında ilaç kullanılmaması, vücudu zorlayacak fiziksel aktivitelerden kaçınılması ve dinlenme önerilir.

v Vücudunuzdan atılmaya çalışılan toksinlerin önemli bir atılım yeri de kişinin cildidir.

v İlk birkaç gün banyoda biraz daha fazla zaman geçirmek, saunaya girmek veya kese yapmak, cilt yoluyla atılıma yardımcı olacaktır.

v Temizlenmenin bir diğer atılım yolu da bağırsaklar olduğundan, sigara bırakma sonrası olası bir kabızlık durumu için önleminizi almanızı önerilir.

  1. Ancak atılım için bağırsakları daha yoğun kullanan bünyelerde zaman zaman hafif bir ishal durumuyla karşılaşılabilir.

Uzm.Dr. Sevilay ZORLU

Psikiyatrist &  Psikoterapist

Kognitif Davranışcı Terapist, Hipnoterapist (Regresyon), 

Aile Terapisti, Cinsel Terapist, Sanat Terapisti

Tel: 0242 316 98 99                  

https://sevilayzorlu.com/

www.antalyaterapipsikiyatri.com

www.antalyacinselterapi.com

https://neorezonansantalya.com/

YouTube: https://www.youtube.com/results?search_query=sevilay+zorlu

Facebook: https://PsikiyatristSevilayZORLU

Twitter:      https://mobile.twitter.com/DrSevilayZorlu

İnstagram: https://www.instagram.com/psikiyatrist_sevilay_zorlu/

                   https://www.instagram.com/neorezonans_biorezonans/...

 

Yayın Tarihi
22.02.2022
Bu makale 985 kişi tarafından okunmuştur.
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Bu makaleye ilk yorumu yazan siz olun.

Yazara Ait Diğer Makaleler

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.

Daha Fazla

Arama Yap!