MEVZU DERİN

On kuruş için!!

Adres değişikliğim nedeniyle; yeni ikametimde TÜRKSAT KABLO TV. Yayını olmadığından dolayı aboneliğimi fatura borcumu ödeyerek iptal ettirdim. Buraya kadar her şey olağandır.

Daha sonra fatura edilen On kuruşluk borç bakın nelere mal oldu:

Faturayla birlikte ödeme noktalarından olan ilgili bankaya gittim ve önümde Otuz kişi olan sıramı aldım. Sıram geldiğinde ilgili memur: Bu fatura sistemde gözükmüyor, kurumuyla görüşün dedi. Daha sonra bu kurumun; bulunduğum bölgeye Kırk Altı Km. uzağındaki birimine gittim. Durumu anlattım; aldığım tek ve kısa yanıt: “Bugün Cumartesi; tahsilâtımız yok; Pazartesi gelin” Oldu. Ben de O halde bugün burada ne işler yapıyorsunuz? Dedim. Görevli de: Diğer rutin işler dedi ve ben de çalışanların sistemin uygulayıcıları olduğunu bildiğimden dolayı ısrarcı olmadım.

Birimin amiri benim duyarlılığımı anlamış olmalıdır ki; beyefendi siz hizmet numaranızı bize bırakın biz bu işlemi; Pazartesi günü sizin tekrar buraya gelmenize gerek kalmadan yapalım dedi. Ben de hazırlıklı gittiğim On Kuruşu ve hizmet numaramı bıraktım ve teşekkür ederek oradan ayrıldım.

Şimdi ben; bu kurumun yetkililerine soruyorum:

*Ben aboneliğimi kapatıp toplam borcumu ödedikten sonra bu On kuruşluk fatura nereden çıktı? Yoksa bu On kuruşun faiziyle üreyip çoğalacağını mı? Umuyordunuz.

*Bana bu On kuruşluk faturayı yollamak için ne kadar masraf yaptınız? İcralık olsaydık size ve bana ne kadara mal olacaktı?

*Beni bu On kuruşluk faturayı ödemek için gittiğim bankada; zamanını işgal ettiğim memurun ve sıradaki vatandaşların kul hakkı yok mu? Hizmet aldığım zamanlardaki yayın aksatmalarınızda bunu hiçbir zaman yüzünüze vurmadım. Avrupa’da olsa tüketicinin tazminat hakkı doğardı.

*Bu On kuruşluk fatura için harcadığım para ve zamanın sizce hiç önemi yok mu? Yoksa siz beni devlete olan trilyonlarca borcunun üzerine yatan yüzsüzlerden mi? Sandınız.

Buradan Kurumun en tepesindeki yetkilisine sesleniyorum: Ülkede herkesi borcunun üstüne yatan yüzsüzler olarak görmeyin. Ben ve benim gibi duyarlı insanların henüz nesli tükenmedi bu ülkede. Bu ülkede hukukun çok geç tecelli etmesinin hele bir nedeni varmış.

Lütfen alacağınız bu On kuruş için Milli Servetten ve Bay Servet’lerden Milyonlar harcanmasın. Vatandaşın gerçekte On kuruş borcu da olsa silin gitsin. Korkmayın zarar etmezsiniz; aksine kardasınız.

Sevgi ve Saygılarımla

Yayın Tarihi
06.02.2013
Bu makale 6747 kişi tarafından okunmuştur.
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Kayıtlı Yorumlar
İbrahim Bey Merhaba, görüşlerinize sonuna kadar katılmakla kalmıyor, ne yazıkki sağlık dahil tüm hizmetlerde zihniyetin aynı olduğuna bizzat şahit oluyorum.dün yaşadığım bir olay:bir tanıdığımızın oğlu şeker hastalığı nedeni ile hergün iğne oluyor,engelli sayılabilecek düzeyde rahatsız ve işe girmek için hastaneden engeli gösterir rapor almak istiyor.yeşilkart sahibi ve hastane 200 tl istemiş.yardımcı olmak için sırasıyla kaymakamlık,sağlık bakanlığı,kurumu hatırlayamadığım bir yer,184 ve oradan da başlarından atınca 170 i aradım.herkes birbirine attı ve 5 yere tlf açıp bilgi alabildim.kaç vatandaşın bu kadar tlf etme yada kapı kapı buraları gezme imkanı var acaba?kurum personelleri dahi bu konuda nereden bilgi alınacağı hakkında eğitilmemiş,zahmet edilmemiş,nasılsa herkes bir şekilde başının çaresine bakar diye...para ve zaman kaybı ve stres. küçücük bir tutar yada küçük bir bilgi için çok daha fazlası edecek zaman ve para harcanıyor bu ülkede. ve biraz da bu yüzden herkes birbirine karşı gergin,hırsımızı gerçek sorumlulardan değil de karşımızdakinden çıkartma imkanı bulabiliyoruz çünkü...saygılarımla

leyla ilter 06.02.2013

Yazara Ait Diğer Makaleler

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.

Daha Fazla

Arama Yap!