Geç olmadan, çareler tükenmeden, geçmişe üzülmeden el konulmalı.
ANTALYA, bir ilçe takımı değil. Ne bir Karagümrük, ne bir Eyüp, ne bir Başakşehir, ne bir Kasımpaşa, ne bir Göztepe, ne bir Alanya, ne geçmişte süper ligden düşen diğer İlçe takımı değildir.
ANTALYA geçen Uluslararası haber kanallarında yayınlanan istatistiklerde sıralama da yer alan dünya da en çok yabancı turist çeken 7 nci dünya şehridir. İstanbul, Paris’ten sonra 2 nci turist gelen şehri olarak kayıtlarda yer alıyor ama İstanbul hava limanından ülkeye dağılıp giden en az iki milyon turist yine Antalya’ya ziyarete gelmektedir kaynaklara göre.
Bu demek oluyor ki, yılda yaklaşık 18 milyona yakın turist ağırlamaktadır.,
Turizm sektöründen, otellerde konaklayan her turistten yatak başı günlük 1 dolar Antalya’ya ayak bastı parası Belediye kanalı ile alınmalı, bir kısmı ANTALYASPORA verilmelidir.. Diğer Ülker de bu uygulama şehirler de yapılmaya başlanmıştır. Çünkü, yaz mevsimi nüfusu artması açısından Belediyelerin hizmet, personel giderleri aşırı derecede yükselmektedir.
ANTALYASPOR’UN bütçesi, toptancı hal giriş çıkışlarından, hafriyat döküm alanlarından, plaj tesisleri girişlerinden, kiralarından, atık su tesislerinin drenajından, limanlarda ki yolcu gemi ve yatların drenajından ve bunun gibi daha birçok kanallardan hem Belediye gelirleri hem ANTALYASPOR’UN bütçesi yükseltilebilir.
Bundan sonraki yıllarda ANTALYASPOR’UN şirket yönetici beyinlerine ihtiyacı olur. Avrupa da ki şirket takımları gibi hiçbir kimseye çıkar sağlamaz, umut kaynağı olmaz.
Şirketleşen, Holdingleşen, gelir kaynakları turizm, ticaret, ithalat ve ihracatla, Banka bile kuracak bir ANTALYASPORU ARTIK KİMSE YIKAMAZ.
ANTALYASPOR, ANTALYA’NIN MARKASI, TAKIMI VE ÖVÜNCÜ OLACAKTIR.
ANTALYASPOR, ANTALYALI VE YAŞAYANIN ONU SEVENİN TAKIMIDIR.