GÜVENLİK-YARGI

Antalya’da otluk alan yangını itfaiye ekiplerince söndürüldü

Antalya’nın Serik ilçesinde çıkan otluk alan yangını, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Antalya’nın Serik ilçesinde çıkan otluk alan yangını, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre, Serik ilçesine bağlı Yukarıçatma Mahallesi’ndeki otluk alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüyen alevleri gören çevredeki vatandaşlar, durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Serik ve Aksu itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, koordineli ve yoğun müdahalesi sonucunda yangın 1 saatte kontrol altına alınarak tamamen söndürüldü.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için bölgede inceleme başlatıldı.

Yayın Tarihi
23.06.2026
Bu haber 74 kişi tarafından okunmuştur.
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Bu habere ilk yorumu yazan siz olun.

ÇOK OKUNAN

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.

Daha Fazla

Arama Yap!