KÜLTÜR-SANAT

Aksu Belediyesi’nden aşure ikramı

Aksu Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Cuma namazı çıkışında Aksu Merkez Camisi’nde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Aksu Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Cuma namazı çıkışında Aksu Merkez Camisi’nde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Geleneksel değerlerin yaşatılması ve toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi amacıyla düzenlenen etkinlikte, birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları ikram edilen aşureyle bir kez daha pekiştirildi. Başkan Vekili Mehmet Alptekin, "Muharrem ayı, birlik ve beraberliğin pekiştiği, paylaşmanın manevi değerinin arttığı müstesna zamanlardır. Aşure etkinliğimizle hem bu geleneği yaşatıyor hem de hemşehrilerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Muharrem ayının ilçemize, ülkemize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini diliyorum" dedi.

Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri ile protokol üyeleri etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunurken Belediye Başkan Vekili Mehmet Alptekin’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramına protokol ve vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.

Yayın Tarihi
26.06.2026
Bu haber 80 kişi tarafından okunmuştur.
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Bu habere ilk yorumu yazan siz olun.

ÇOK OKUNAN

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.

Daha Fazla

Arama Yap!