EĞİTİM-GENÇLİK

Alanya Belediyesi personeline kurum içi eğitim

Alanya Belediyesi’nin yeni kurulan birimleri arasında yer alan Makina İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü’nde görev yapan personele, iş sağlığı ve güvenliği (İSG) konusunda kapsamlı bir eğitim programı düzenlendi.

Alanya Belediyesi’nin yeni kurulan birimleri arasında yer alan Makina İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü’nde görev yapan personele, iş sağlığı ve güvenliği (İSG) konusunda kapsamlı bir eğitim programı düzenlendi. Eğitim, belediyenin doğu, batı ve merkez şantiyelerinde gerçekleştirildi.

Antalya’nın Alanya Belediyesi, Makina İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü bünyesindeki personel, iş güvenliği uzmanı tarafından verilen eğitimlerde, iş sağlığı ve güvenliği konularında detaylı bir şekilde bilgilendirildi. Eğitim programında, iş kazalarının önlenmesi için alınması gereken önlemler, kişisel koruyucu donanımların doğru kullanımı, iş yerindeki risk faktörlerinin tespit edilmesi ve değerlendirilmesi, ergonomik çalışma durumları, yangın güvenliği ve acil durum müdahale planları gibi önemli başlıklar ele alındı. Ayrıca, interaktif uygulamalar ve saha simülasyonlarıyla personelin öğrendiklerini pratikte uygulama fırsatı oluşturuldu.

"Önceliğimiz personel güvenliği"

Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, iş güvenliğinin belediyenin temel önceliklerinden biri olduğunu vurgulayarak, "Tüm çalışanlarımızın sağlıklı ve güvenli bir ortamda görev yapması bizim için vazgeçilmez bir hedef. Bu doğrultuda, iş sağlığı ve güvenliği eğitimlerini düzenli olarak sürdüreceğiz. Ayrıca, teknolojik gelişmeleri takip ederek ve çalışanlarımızın geri bildirimlerini dikkate alarak eğitim içeriklerimizi sürekli güncelliyoruz" dedi.

Yayın Tarihi
25.04.2025
Bu haber 65 kişi tarafından okunmuştur.
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Bu habere ilk yorumu yazan siz olun.

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.

Daha Fazla

Arama Yap!