DÜN-BUGÜN-YARIN

Annenizin Evlenmeden Önceki Soyadı’nın……

Teknoloji çağındayız.. Hatta ne deniyordu Milenyum çağı…

 

Dün öğlen saatlerinde  kredi kartını kapatmak isteyen bir bayanın feryatlarıyla çınladı banka..

 

-Banka içindeki telefonda ,Lütfen beni başka bir yere aktarmayın.. Ben sizi zor buldum.. Ben sadece kredi kartımı kapattırmak istiyorum diye bağırıyordu…

 

Durum gerçekten de böyle…

 

Annenizin evlenmeden önceki soyadının bilmem kaçıncı harfi ile bilmem kaçıncı harfi nedir…?

 

Ya da şunun için biri, bunun için ikiyi ,onun için üçü tuşlayınız…

 

Sanırım yakında normal konuşmalarımız da buna dönüşecek… Çünkü telefon ve internetten yapılmaya çalışılan işlemler oldukça zaman ve emek almaya başladı..

 

Düşünsenize nasılsın diyecek birisi  halinizi  hatrınızı soracak telefonda…

 

İyiysen biri

 

Kötüysen ikiyi

 

Eh işteyse üçü tuşlayacaksın…

 

Çok merak ediyorum en son teknoloji ve programları kullanan bankalar nasıl oluyor da kredi kartını kapatmak için insanları telefon bankacılığı denen ve konuyu uzadıkça uzatan sistemlere yönlendiriyor…

 

Yok mu bunun başka çaresi.. Her şey önündeki ekranda yazmıyor mu ?

 

Kapatmak istiyor işte vatandaş..

 

Al dilekçesini kapat sistemden iptal et…

 

Direk sana gelmiş vatandaşı neden saçma sapan ve işiyle ilgilisi olmayan sorulara muatap ediyorsun…

 

Bir işlem yapacaksınız, tuşladınız , o sırada sana başka bişey soruyor…

 

Efendim bankamıza 3 tane otomatik talimatı verin bilmem ne kadar bonus alın…

 

İstemiyor işte vatandaş onun derdi kartı kapatmak senin reklamınla uğraşmak zorunda mı bu insan…

 

Kadın artık çıldırmış vaziyette ayrıldı bankadan, güvenlik görevlisinden yardım isitiyor…

 

Görevli telefona yönlendiriyor..

 

Gişe personeli de öyle…

 

Bir hizmeti alıyorsan bazı hakları vardır insanların.. Bu hizmeti almaya son vermek te en doğal hakkıdır.

 

Ama muatap seni ordan oraya yönlendiren ve işlemini geciktirmeye çalışıp seni caydıran bir sistem ise tüm yetkilileri bu konuda çözüm üretmeleri yönünde göreve çağırmak gerekmektedir..

 

İnsanlar bu konuda gerçekten sıkıntı çekiyor…

 

Bankaların okunması imkansız ve uzun sözleşmelerine imza atan kişiler….

 

Kartlarına ne kadar çabuk sahip olabiliyorlarsa bundan vazgeçmek için gereğinden fazla efor sarfetmek zorundalar….

 

Bir de annelerinin evlenmeden önceki soyadı uzun olanlar ise daha da şanssızlar çünkü ani sorularla harflerin yerlerini şaşırıp hattan düşebilirler….

 

 Saygılarımla

Yayın Tarihi
26.08.2011
Bu makale 16967 kişi tarafından okunmuştur.
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Kayıtlı Yorumlar
Buna bir dur denmesi gerek Onurcum. Çok haklısın. Bilişimin geldiği noktada çok ilkel ve gereksiz etaplardan geçiyoruz. yine çok iyi bir konuya değinmişsin..

Cem Çimrin 07.09.2011

Yazara Ait Diğer Makaleler

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.

Daha Fazla

Arama Yap!